Ruruu bana suni sancı öncesi açılmam olsun diye alttan fitil koydular, açılmam olmadi, sancı yaptı, ona da bebişim strese girdiği için acil sezaryene aldılar. Ben de suniden korkuyordum ama hayat özellikle de bu konuda bizim isteklerimizi korkularimizi pek takmiyor, o yüzden önemli olan sağlıkla kucağımıza almak. Inşallah kolayca sağlıkla alirsiniz siz de ❤️❤️