yorgunannis Ruruu ilk kızım tam 38+5te doğdu şimdiki 36 oldu bende de bazen kasılma ve regl sancısı oluyor 37de gelse tamamdır😀
borulcem Ruruu ilk kızımı 39+4 te doğurdum 33 te bi gelme şakası yapmıştı durdurdu doktorlar ikinci kızıma gebeyim 31.haftadayız bakalım bu ne zaman gelicek 🤣
efnanmoms Ruruu benim kız 40+2 hala gelmicekti insaflı bi doktor günüm dolduğu için alalım dedi yoksa daha bir adım bile atmadı kanalabile inmedi😄
Eyllullu Ruruu biz 41de zorladık gelsin diye gelmedi şafak operasyonu ile yaka paça çıkardılar en son olmayinca olmuyor bacım😂 ama senin daha var sürenn ne kadar uzun kalsın o kadar iyi valla diyim
Ruruu Eyllullu ay insallah suni sanciya falan gerek kalmaz baya korkuyorum suniden 🥹 sizin sezeryan mi oldu?