Kaynana olursam En başta onu oğluma ezdirmem. Sonra o kızda bir ananın evladı der ona kızım gibi bakarım,zor günlerinde yemeklerini yaparım götürürüm ,hasta olduklarında yardımına giderim,babaanne olursam helekiii,asla yanında ayrılmam taki onlar bana git diyene kadar doğumdan sonra hep yanında olurum onı kaldırtmam koltuğundan emzirmeden emzirmeye kaldırırım.hepsini yaşadım.aşırııı zor süreçler o yaşasın istemem. Amma velakin oda beni sevmeli saymalı. Değerimi bilmeli bilmezse şartlar değişir .