Edolf ayyy inşallah aldım kabul ettim niyetinizi 🥰🥰 benim 3. Ben hiç spinal anestezi ile doğum yapmadım hep genel uyudum uyandım ayildigimda ağrılarım başladı hep ve yaklaşık 4 5 saat kadar o ağrıları çektim sonda takilmasi çıkmadı hepsi ben aylıkken yapıldı ikisinde de acısı çok abartilacak katlanilmyacak bir acı değil sonrası yanması biraz zor ama ida geciyo zaten spinal olsun ister mıyım şuan kararsızım yatınca nefes alamama gibi durumlar oluyo bebek icerdyken o zorluyo beni zorlamasa spinal isterim bende ama bu sefer devlette yapacağım doğumu belki spinal yaparlar çok isterim o anı yaşamayı ama heyecanlanır imza umarım sakin ve normal bir şekilde atlatirim 🥰🥰🥰🥺🥺