elizaaaa 19 da çok az hissettim sonra yirmili haftalarda daha belirgin oldu bir gün hissettiysem diğer gün hissetmedim bilerek yazıyorum ki siz de bilin benim kadar endişe etmeyin ben kafama takiyodum randevuya gidene kadar acaba bişey mi var diyodum yani çok normal bir durummuş