sirius8 Bende güvendiğim bir doktora detaylı usg ye gittim, ben olsam serklaj atmayabilirdim ilaçlarla desteklemeyi düşünürdüm sık kontrol alırdım devlet atalım geçelim şeklinde işlem yapıyor dedi, hatta şuanda her şey yolunda ben erken doğum yapman için bi neden görmüyorum demişti. Ama ben yaptırmış olduğum için sanki daha güvende hissettim kendimi her doktorun yöntemi farklı sonuçta. Bize böyle dedi sevindik bir hafta sonra kısalma ve Hunileşme oldu. Neye inanalım napalım bizde şaşırmış durumdayız, anladığım kadarıyla yaşayan bebeği varsa serklajdan kaçınıyor doktorlar. Bende erken mi yaptırdık diye tereddüt ettim, dikiş yaklaşık 12 hafta idare ediyor falan yazmışlar acaba 20 ki haftalarda mı attırsaydım belki de şuan 2. ye gerek kalmazdı diye düşündüm ama iki düşük olunca riske atmadı sanırım. Ben serklaj yanlısıyım açıkçası belki de şuan dikişim olmasaydı bizde sorum yaşardık bilemiyorum. Ölçüm de yanıltıyor insanı benim bir hafta önce 31 mm di, bi hafta sonra 16ya düşmüş belli olmuyor..