myangelson anladım , bende şimdi 13 haftaya doğru gidiyorum , önlem amaçlı serklaj atılacak sanırım , en büyük korkum enfeksiyon bende ondan çok sıkıntı yaşadım . Serklaj attırırsam bu sefer de enfeksiyona neden olursa yine diye . Siz enfeksiyonsuz mu ilerlediniz bu son gebelikte nasıldı yada önlemek için bişeyler yapıldı mı