Yarenasel belkide olabilir ya.Ama sizinde içinize sinmemiş zaten ondan buraya sormuşsunuzdur.annelerin içine doğuyor bence bazı şeyler.Aynen ihmale gelmez beni geçen hafta yatırdılar 1 gece hastanede yattım birwz sancı cıkmıştı ama bebek hareketi az hissettim dedim diye sabaha kadar gözetimde tuttular taburxu edemem riske atamam dedi gebelik sekerimden ani bebek ölümü riski varya eger değerlerde risk olsaydı acil sezaryen alacaklardı.çok ciddi bir olay işte