gezicicete hayır toklukta yüksekti 150-160 çıkıyordu 1.saat ama önce diyet verdi açlık tokluk 1 hafta takipten sonra tokluk düştü 130 max 140 ama açlık asla düşmedi.sadece gece yatmadan vuruyoruk insülin sabah açlığıda öyle düşürebildik.Ben nasıl sıkı bir diyet uyguladığımı anlatamam size.hoş şuan 36+5 oldum bebek pazartesi 3 kiloydu şimdi 3,5 olmuş olabilir hızlı kilo alıyor ama ben toplamda 7kilo aldım.hamurişi tatlı vs çoğu şeyin tadını unuttum.15 aralıkta inşallah dogum olacak dogumdan sonra rahatca birşeyler hayalleri kuruyorum.