mavikelebek54 Tatli_bebek12 Kerem de hoşuma gidiyor bakalım ☺️ tanıdığım iki kerem var ikiside biraz tembeller ondan endişe ediyorum 😀
papatyakokulugece mavikelebek54 Ali kerem daha akıcı söyleniyor bence sakin bir çocuk hareketli değil kızım üç aylıkken bile enerjikti Allah’tan bu bari sakin oldu