zeynep001 Zeynepfasulye planlı sezaryen olacak benimde 17 şubat istiyorum doktor da onaylarsa 38 haftalik olacak o gün
kardee Abs180220 bir 10 şubatta benden 😂🤭 heyecandan uyuyamıyorum uyku düzenim nanay ayy nasıl yapacağız bu doğumu kızlar he? 🥹
Zeynepfasulye hilal858_ kardee nursenasu27 bkt99 Abs180220 ikiprensesannesi___ Es07 Ben kaçarak evlendim 3 şubatta inşaAllah doğar daha da anlamlı olur 😍
nursenasu27 mervess18 benimde 71 bende aynı şekildeyim ilk gebeliğim tecrübesizliklerle doluyum yani nasıl doğuracaz nasıl bakacaz Allah büyük yardımcımız olsun inşallah daha kıyafet bile almamışım bi ıslak mendil bezi var😅
hilal858_ Zeynepfasulye Tam gününü beklerse 14 şubat inşallah bekler yaa😅 diğer çocuklarımin hep özel günlerde😂
Oztek37 Normalde 10 şubat ama doktorum erken alıcak 27 ocak doğum çok heycanlı sağlıklaa doğuralım inşallah kızlar🤲
Ervahayal Zeynepfasulye son 57 gün gösteerıyor 2 şubatta 40 haftalıgız daha önce gelmek isterse bilmıyorum hayırlısıysa kucağımıza alalım inşlah 🤲🏻🙏🏻
MerveLeo Zeynepfasulye şafak 69 ama Ocak 26 büyük ihtimal doğum olacak. Bu ayın 17 sinde net tarih alınacak
Derya146 28+5 iz uygulamaya göre 22 Şubat gösteriyor ama tansiyondan dolayı büyük ihtimalle 37 haftalıkken alacaklar 1-7 Şubata denk geliyor galiba doğumum