irmairma Zeynepfasulye 76💙 18 şubat 40. Haftaya geliyor diyor ama doktorum belli olmaz ondan bir hafta önce olabilir dedi
mor_menekse1 Zeynepfasulye 2 şubat istyorum Allah nasip ederse planlı ikinci sezaryen 31+0 olduk 😍 siz kaç oldunuz 02/02 🥲
Nurozi Zeynepfasulye son 66 uygulamaya göre , sezeryan olacağım için daha az sanırım. Bebeğim 30+2 de 1.320 gr çıktı ona takıldım biraz ama hayırlısı sağlıkla kavuşalım hepimiz 🌸
bkt99 Son 68 benimde 10 şubata denk geliyor ama sezaryen olmayı düşünüyorum inşallah 2 Şubat olur 🙏❤️
Sahra1221 bkt99 benim de 3 Şubat dedi Allah izin verirse. Doktor ne zaman gel dedi size. 30. Haftadan sonra kontrol nasıl oluyor.
mervess18 Son 72 kızlar 🩵 Günler yaklaştıkça bir stres oluyorum 😮💨😁 Sizde nasıl durumlar ? İlk gebeliğim ve aşırı tedirginim
nursenasu27 mervess18 benimde 71 bende aynı şekildeyim ilk gebeliğim tecrübesizliklerle doluyum yani nasıl doğuracaz nasıl bakacaz Allah büyük yardımcımız olsun inşallah daha kıyafet bile almamışım bi ıslak mendil bezi var😅
Aysenurkeser Zeynepfasulye bizimse uygulamaya göre 59 gün var ama sezaryan olacağı için daha erken olacak yüksek ihtimalle
Sahra1221 Kızlar 30. Haftadan sonra ne sıklıkla kontrole gitmek gerekiyor. Görev nedeniyle başka şehirdeyim doktora sormayı unuttum en sonra gittiğimde. Sizin doktorlar ne diyor.
mehmel54 Zeynepfasulye 58 🌸 sezaryen olacak biraz riskli gebeliğim belki daha erken bile gelebilir bilemiyorum
Sevo36 Zeynepfasulye en son tarih 5 Şubat ama sezeryan olacağım için blmıyorm 63 gün var daha ama 2 Şubat istiyorum bnde bakalım nasip erken gelmzse
Pinaraydin_2969 Zeynepfasulye son 48 🥲 25 Ocak görünüyor. Çok heyecanlıyım ikinci bebişim ama heyecan ve korku var bende de
um01 Zeynepfasulye benim normalde şubat sonu gözlüyordu ama doktorum 38. Haftada olur yüksek ihtimal dedi kızımda 37+1 de geldi bu gebeliğimde sanki öyle olcak gibi hiç oturmuyorum bakalım sağlıkla gelir inşallah
Zeynepfasulye hilal858_ kardee nursenasu27 bkt99 Abs180220 ikiprensesannesi___ Es07 Ben kaçarak evlendim 3 şubatta inşaAllah doğar daha da anlamlı olur 😍