GirlandBoy_Mom bebeklerim__ oğlumda aynıydı emzirmek bi eziyetti gazı olduğu zaman 2 .ay da meme reddi ile son buldu emmesi zaten
furkanefe2941 sarilale123 evet bende bunu merak ediyorum 30.aralik gozukuyo dogum ama daha gun almadım ocak basida olabilir 🤷♀️
sarilale123 furkanefe2941 bi arkadaşım 2025teki hamilelikte sayılması gerekiyor gibi bişey duydum haberlerde dedi ama doğruluğununbende bilmiyorum.sonuçta bu çocuk 9 ayda doğuyo