dilaraacet Hanımlar eşim google haberlerde görmüş 2025 doğum parası yatmış alanlar varmı yürürlüğe girmiş yani burda bi kaç kişi yazıyordu yatmadı 2 ay oldu alamadık işte üzerime çocuk gözükmüyordu vs vs yani gerçek mi yalan mı yada bu kayıdıı yapınca neden zorluk yaşanıyor anlamak istiyorum açıkçası bilgisi olanlar yazabilirmi ocak 2026 da doğum yapıcam bende
GirlandBoy_Mom dilaraacet 17 Temmuz’da doğum yaptım e devletten başvuru yaptım bebeğimin kimliği gelince 24 temmuz du yanlış değilsen eylül başında onaylandı eylül sonunda da param yatmaya başladı ağustos ve Eylül ayının parası yatmıştı 2 çocuğum var her ay 1500 2 ayın da 3 yatmıştı o zaman Eylül’den beri alıyorum
reys dilaraacet ev hanımı ya da çalışan fark etmiyor. Birinci çocuk 2025te doğduysa bir seferlik 5000, ikinci doğduysa her ay 1500, üçüncüyse her ay 5000. Başvuru e devletten, ödemeler halkbanktan yapılıyor
papatyakokulugece eminekiran evet 2023 doğumlu kızım var oglan 12 Eylül doğumlu her ay bir buçuk bin alıyorum senin ilk çocuksa tek sefer bes bin
bebeklerim__ GirlandBoy_Mom hayatım Bayadır göremedim seni nasılsın? Ben eylül de doğum yaptım ama başvuru yapmayı bilmediğimden ekimin sonuna doğru yaptım kasım da da bir aylık yattı sadece başvuru ayinndan mi kaynaklı?
GirlandBoy_Mom bebeklerim__ iyiyim çiçeğim sen nasılsın pek aktif değilim 4 ay atağından çıktım sağ salim çok şükür 😅 belkide kuzum ondan kaynaklı Çünkü ben temmuz 17 de doğum yaptım kimlik geldi 24 ünde başvuru yaptım eylül başında onaylandı sonunda da para yattı ama ağustos ve eylül’ü aldım ben başvuru ile alakalı bencede
carolina07 reys ben ilk çocuğumu 2020 de doğurdum 4 bin küsür almıştım ptt den miktarı tam hatırlamıyorum ama o civardı. Sonra zaten çalıştığım kuruma bildirdiğim için her ay çocuk parası alıyorum
dilaraacet reys benimkisi şöyle ilk evliliğimden çocuğumun velayeti bende şuanki 2.evliliğim 1 oğlum var ve hamileyim işte doğum yapıcam 3 çocuk olmuyormu üzerime olan ben 3 çocuk parası alıcam galiba
bebeklerim__ GirlandBoy_Mom ay cok sukur cok sevindim kendim çıkmışım gibi 🥹♥️♥️♥️ anladım canım hayırlısı olsun
GirlandBoy_Mom bebeklerim__ canım benim iyiki varsın💖💖amin kuzum herşeyin hayırlısı olsun inşallah sen nasılsın nasıl gidiyor
bebeklerim__ GirlandBoy_Mom sende iyiki varsın bitamem 🩷🩷🩷 iyiyim cok sukur aynı devam gazla uğraşıyoruz
GirlandBoy_Mom bebeklerim__ gaz çok zor ya uykusuz gecelerim aklıma geliyor halada aynı ama gazlı olduğu zaman ayrı bi huzursuzdu oğlum kolik bebekti bide
GirlandBoy_Mom ilkdeneyimimmm ne zaman istenirse yapılır ama başvurudan sonra onay süreci var ne zaman başvuru yaparsan o zaman başlar aylık ödeme