Merhaba kızlar 35 haftalık hamileyim doğuma çok az kaldı ama hala kızıma isim bulamadım yaren ada koymayı düşünüyordum ama kimse beğenmiyor eşim illede nehir olsun diyor ama benim ablamın kızının adı nehir hiç birşey içime sinmiyor bide Büşra düşünüyorum çok kararsız kaldım