Gulseeeeee Masal2021 bende 32 de nst sancı çıktı 3 gün yattım hastanede serum ve ciğer geliştirici iğne yaptılar şuan 35+4 olduk
Masal2021 Gulseeeeee sancini hissediyormuydun ve ne kadardı sancı benim galiba 20 lerde tam anlamıyorum alttan baktilarmi sana
mirannmommy Masal2021 ben cok hissetmiyordum ama 4 cm açılmam vardı küveze girdi 1 aylık bir sürecimiz oldu ama sadece erken doğum solunum sıkıntısı vs değil başka sağlık sorunları sebebiyle zaten girecekti
Gulseeeeee Masal2021 sancı hissetmiyordum alttan baktılar açılmam yoktu bebeğin suyu felan gayet iyiydi turuncu bi hapta veriyorlardı içiyordum