Masal2021 ben 26 haftalık dan beri bağlanıyorum nst erken doğum riskim vardı geldi gelecek derken 36+1 oldum 18 gün var doğuma 38+4 de doğumum olacak inşallah bol b dinlen hiç bir iş yapma ben hastanede yattım serum vuruldum ciğer geliştirici vuruldum 2 doz hemde sancılar 80 leri 90 lari gördü dinlenmeyle yoluna girdi çok şükür