fulya06 neden eşinizle sadece sizi ilgilendiren konuda yorum yapmalarına izin veriyorsunuz ki sizi ne ilgilendirir bu durum diyip kapatın ağızlarını. Gerçekten bana çok saçma ve iğreti geliyor bu tür haddini bilmeyen insanlar. Kafanız onlar yüzünden karışmıştır diye düşünüyorum.Bende 3.ye hamileyim ve kızım yeni 2 yaşına girdi oğlum 7 yaş. Bizimki de sürpriz bir gebelik oldu aklımızın ucundan bile geçmedi aldırmak eşim 3 ye okeysen ozaman bi 4 de gelir artık gibi espriler yapıyor o çok kalabalık bir aile olalım istiyor. Tabiki zorlukları illaki olacak maddi manevi ama diğer iki çocuğunuzu nasıl ki almalarına izin vermeyecekseniz bunun için de öyle şeyler ne düşünün ne de birilerini konuşturun bence.