Yani aldırmayı düşünecek kadar çocuk istemiyorsanız sadece hapa nasıl güvendinizki. Sonuçta afedersiniz içe boşalma söz konusu. O sperm içeriye girerse ne içerseniz için her an yumurtayı dölleyebilir. Risk yani. Bana göre en güvenilir yöntemler manuel yöntemler. Yani spermle yumurta hiç buluşmamalı. Bunu da en iyi sağlayan prezervatiftir. Asla içe boşalma yok. O prezervatifle hamile kaldım diyenlerde doğru kullanmıyorlardır. Kondom durup durup son dk takılmaz. İlişki başlamadan takılır. Kaliteli bir prezervatifse ve sizde doğru vaktinde kullanırsanız hamilelik imkansız olur. Çünkü sperm yumurta buluşması yok bi kere nasıl olsunki. Hemde haplar gibi hormanlarınızı bozmadan sizi korur. Sağlıklıdır.