ikosunbebisi Ben çalışıyorum bana zaman yetmiyor bile o kadar koşdurmali geçiyor ki ne ara 21 haftalik oldum diyorum bazen ama çok zor geçti benim mide bulantilarim hala var her sabah ama kusmalar azaldi çok şükür ev iş çok zor oluyor beni en çok zorlayan şey bel ağrisi hayatimda bir yerim bunkadar acidiğini bilmezdim ama kiriliyor sanki resmen dişlerim de kotu ortodonti tedavi görüyorum damaklarim şiş meyve yerken zorlaniyorum ki sert kuru yemiş yerken kaniyor resmen ama çok çok şükür ediyorum Rabbim isteyenlere versin Allah kimsenin kucağini boş birakmasin bizde sağlikla kucağimiza alalim inşallah ben birde iyne vuruyorum her gün karnima mos mos şiş ve aşiri hassas düşünün okşayamiyorum bile Rabbim yardimcimiz olsun 🙏🏻