rumeyyurmom busraggyy ben yeniden yaptım bugün belli belirsiz ama negatif gibi çıktı yarın tekrar yapar emin olurum kan verip üzülmek istemiyorum :)
rumeyyurmom birerkekannesi__ bir kaç gün daha geçsin pazartesi günü hastaneye gideceğim zaten varsa da belli olur inşallah 🤍
ezgi-esk rumeyyurmom Ben 3 test yaptım silik pozitifti kan verdim negatif çıktı. İsteyen herkese rabbim gebelik nasip etsin benim için doğru zaman şimdi değildi zaten☺️