Ben regl gecikmemin 3. Veya 4. Günü freely erken gebelik testini yaptım ilk 15 dakika falan silik çizgi bile çıkmadı sonradan ince kırmızı çizgi çıkmıştı tabi ciddiye almamıştım normal olarak diğerleri gibi yalancı pozitif diye ama gebeymişim bencede kesinlikle tek test ile kalmayın hangi marka olursa olsun tekrarlayın ama sabah yapın testinizi ben akşam üzeri yapmıştım belkide ondan öyle çıktı diye düşündüm sonradan