gizemfurkan Ben normal doğum istediğim için her seferinde soruyorum bu soruyu. Plesantanın aşağıda olması bi engel evet. Ama 27. haftada konuşmuştuk bu konuyu en son. Diyelimki şu an doğum olsa normali denerim kanama çok olursa sezeryana dönerim demişti. Yani plesantanın o zamanki konumuyla. Onun üzerinden 4 hafta geçti ve daha da yukarı çıktı. Sizin de hala çıkma ihtimali var bence. Dediğim gibi haftanız erken daha.