gizemfurkan Ben başka problemler yaşamıştım gebeliğin başında. O yüzden perinatolog takibinde olmak istedim. Doktorum perinatolog. Sanıyorum ilk 20. haftada görmüştü beni o da. O zaman öğrenmiştim ben de plesentanın aşağıda olduğunu. İlişkiyi ilk 4 hafta yasaklamıştı. Sonra serbest bıraktı ama rahim ağzı uzunluğum da başlarda kısa olduğu için biz yine de çok sık tercih etmedik ilişkiyi. Benim bir de ek olarak kısalık vardı başlangıçta yani. İlişkiyi serbest bıraktığında da aynen size söylediği gibi kanama olabilir demişti. Ama hiç düşük tehlikesinden, erken doğumdan vs bahsetmedi. Ve her gittiğimde yukarı çıkar umudum var dedi. Dediği gibi de oldu. Yani sizin de çıkma ihtimali var. Haftanız daha erken. Rahim büyüdükçe yukarı çıkma ihtimali var. Siz de biraz dikkat edersiniz. Ağır kaldırmamak, eğilip kalkmamak gibi. Stres olamamak elde değil biliyorum ama stres de yapmamaya çalışın. Elinizden geldiğince dikkat edin. İnşallah çıkar sizinki de. Dediğim gibi daha erken.