Bgmbyz benim 1 yıl geçmiş olsaydı düşünüyordum doktorum sakınca olmayacağını söylemişti ama sezeryandan sonra 5.ayda hamile kaldım ben o yüzden zorunlu sezeryan malesef. Benim de karnımda ölmüştü aslnda o durumda normal doğum yapmak gerek ama o kafayla hiçbsey düşünemedim sezeryana girdim