Bgmbyz neyse canim sordum ama bos bulunup gene . Lutfen sende hatirlama , o ana gitme tekrar , bende sormamis olayim. Sende uzulme tekrardan , bende uzulmiyim. Hangimizin iki saniye sonrasi icin garantisi varki ? Ve emin ol senin bu yasadigini yasamayan hemen hemen neredeyse yok gibi. Cok fazla artti hamileyken yasanan bu olay. Adini anmak dahi istemiyorum olayin . Okuyanlarida stres yapmaya gerek yok. Bende yasadim anmiyorum dahi . Geldi gitti . Oyle olmasi gerekiyordu oldu. Bir kez oldu diyede hep olacak diye birsey yok. Optum . Simdi hayirli dogumlae herkese sanada , banada .... herkese