Betuel11 ya o zararlımı bu zararlımı diye düşüne düşüne 9 ayın sonunda anne değil akıl hastası olucaz 😂 azar azar abartmadan yiyin için sanki soluduğumuz hava sağlıklı litrelerce içtiğimiz sular çok temiz 😏
Elifbekir MinnakBebegim bende yiyorum çok. Seviyorum canm yediğimiz onca şey okdr kötü ki.ama naplm beslenmek için yiyoruz
MinnakBebegim Elifbekir dogru canim beslenmemiz gerek ve birde ben tuzlu beyaz cekirdek olur ya ondan cok yiyom zarali mi cok yersem?
Elifbekir MinnakBebegim bende bende ama son ayımdayim yüzüm sivilce oldu tansiyonun fln yoksa cekırdek tam tersi iyi diyorlar ye bn tavsiye üzerine yedim hep.doğru ama her yediğimizi içinde ne var bilemiyoruz yani öle böle yiyoruz 😊
Mrvaydn18 MinnakBebegim ben mayonezi çok severim ve yasaklı olduğunu da bilmiyordum tee 5. Aya kadar falan yedim ya 🙄🙄 sonra öğrendim ki yasakmış o an ki yüz ifademi unutamam.
MinnakBebegim Elifbekir evet o zaman rahat rahat yiyeyim bebegi kilo aldiriyòmu bu hakdabilginiz varmi?
Mrvaydn18 MinnakBebegim kız senin iyiymiş o zaman endişelenme artık dikkat edersin. Ben baya baya gömdüm yani mayonezli tostlari falan 🙊 sonra öğrendim ki yasakmış. Benim durum çok vahim 2 ne ki 😂