Busraatpl Elays Rabbim hayırlısyla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah, 18 aralığa da biz gün aldık 🙏💫
Elays ebrarkus bende öyleyim kaçıncı gebelik sizin? Benim 2. O yüzden süreci bildiğim için daha yoğun yaşıyorum ☺️
ecrinalya42 Busraatpl bizde dün aldık allah izin verirse 18 aralıga saglıkla alalım kucagımıza inşllah 🤲
reys Elays benim martta daha çok var ama bir avazda sağlıkla, kolaylıkla doğur inşallah. Güzel bebeğini kucağına al ✨ Allah yardımcın olsun
Elays Zerrin_ Zerrin_ evet sezeryan ben 36 haftalıkken aldım günü 2. Gebelik olduğu için planlı sezeryan zaten . 1. De sezeryandı
Busraatpl Zerrin_ Bi öncekinde gebelik zehirlenmesi geçirip acil sezeryana alındım, bitane cennet kuşum var. o yüzden buda mecburi sezeryan 38+5 e gün verdi doktorum.