Ada1111 Tek isme alışamıyorum bir türlü 😩 Sizce tek daha mı güzel betül ben mi sevemedim tam olarak ??
Nursahergun Ada1111 kızım yüsra meva meva tek basına da, güzel ayrı da sız bilirsiniz ama betül de agır bı isım tercihe bağlı..
cevirmenanneee Ada1111 Oğlumun ismi Seha, şuan 11 haftalık gebeyim eğer kız olursa ismi meva olacak inşallah. Bende iki isim sevmiyorum bence betül veya meva tek olarak gayet güzel 😍💓
Ada1111 Nursahergun n Sanki yanina bir isim istiyor ama tam olarak karar veremiyorum oylar hangisi çok.olursa zten onu seçerim çünkü burdaki hanımlar baya iyi tercihleri güveniyorum onlara
sari_papatyam Ada1111 bence tek yeterli dolulukta bir isim ama içinize tam sinmiyorsa bir isim daha ekleyin, meva gibi dört harfli isimler sanki bir isim daha istiyor kısa kalıyor ama Betül öyle değil, Betül ela, Betül neva, Betül Sena, Betül Sare, Betül su
akkoyun21 Ada1111 anlamına da baktım Betül daha güzel bir isim yine içinize hangisi sinerse onu bırakın tabiki de . Adıyla doğup büyüsün inşallah.Benim büyük kızımın adı Azra doğacak olan kızıma da Ravza ismini koymayı düşünüyorum Rabb’im nasip ederse inşallah 🤲🏻
aslmoms Seçtiğiniz tüm isimler çok güzelmiş. İsmiyle büyüsün inşallah. Ama ben bu isimleri birbirine uyumlu bulamadım. Çevremde İpek ismi olmasa İpek koymak istedim. Afra’da güzel.
yenimacera Ada1111 aslında bence Betül başlı başına bir isim ve diğer isimlerde çok net isimler yani isim olmaya çok uymuyor Afra Betül biraz daha kulağa normal geliyor
Ada1111 yenimacera Banada öyle geliyor ama betul sanki biraz klasik gibi yanina popüler bir isim eklemeye çalışıyorum yanlış mı düşünüyorum acaba 🙄