Ceceyli Dikiş sayısını hic hatırlamıyorum canım (benim ilk doğumdan kesik yerim vardı (makata çok yakın ama) sonrasında sırf sıvı tüketmek zorunda kaldım 1 hafta 10 kadar.. Ağrim birden gelmişti hastaneye gidene kadar 4 cm açiklik olduğu için nst’ye bağlanmamıştım direk doğumhaneye çikarmışlardi. 2.5 saat içinde de doğum yaptım( çok sevinmiştim ağrıyı az çektim için ama doğum sırasında kafası topak ve büyük olduğu için zor çikti o yüzden 2.ebeyi çağırmışlardı.