İlk gebelikte 37 de 4 kiloyu geçmişti tam hatırlamıyorum çatı muayenesinden sonra sen doğrursun ama cok zorlanirsan sezaryene doneriz demisti doktorum normal doğum yanlısı bı doktordu özel hastane olmasına rağmen 38+2 de başka sebeplerden acil sezaryene alindim 4800 doğdu kızım. Bende 4500 doğmuşum normal doğumla. Önceden sezaryen yoktu herkes çatır çatır doguruyordu şimdi doktorlarda kolayına kaçıyor diye düşünüyorum. Annenin psikolojisi normal doğuma hazırsa Allah kadına bu doğurganlik yapısını vermiş.