smyrkc Nurozi ben ilkini devlette yaptım gayet ilgilendiler ama ilk doğum olunca baya bı korkmuştum şimdide devlette yapcam
smyrkc Zehradgdrn Rabbim sağ sağlık kucağına almayı nasip etsin inşallah tam 38 haftaliktami olcak benimde sezeryan ama gün vermediler
Zehradgdrn smyrkc 38+6da olacak canım 😇 amin sende sağlıcakla al kucağına inşalllah bana 36 haftalıkken gün vermişti
usenmedimyaptimbirvelet smyrkc son 32 ama inşallah 40ı beklemez abisi gibi 38de gelse ne güzel olur🥹 mahvoluyorum artık
Svgkry Son 11 yaa çok az kaldı hem biran önce gelsin zaman diyoruk hemde uykusuz geceler göğüs agrıları düşününce dursun biraz dhaa diyorum ama heyecan tavan 🤣
bersah34 smyrkc tam tamına son 50☺ günler geçmiyo malesef. heyecan dorukta ilk gebelik hayırlısıyla❤😊
Svgkry Hilalgc ayyy aynı anda olacak belkide. Hastaneye yatınca aklıma geleceksiniz.Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah Allah yardımcımız olsun🥲 aynı anda su içmeyeceğiz 🤣