yorgunannis smyrkc 30 ama 30 yıl gibi geliyor sanki 🥴 bi 10 15 güne gelse iyi olur çünkü felaket durumdayım
seymaaca Uygulamaya göre son 108 ama daha erken de olabilir şuan heyecandan çok giderek artan ağırlıkla uğraşıyorum bebiş büyüdükçe yorgunluk hat safhada ee ufaktan nasıl doğum yapıcam stresi de var tabiii 🤭🥰
eni67 Uygulamaya göre 102 ama erken olucak sanırsam doktorum 38 gibi sezeryan dedi Rabbim hepimize sağ salim kavuşmayı nâsip eylesin
smyrkc Zehradgdrn Rabbim sağ sağlık kucağına almayı nasip etsin inşallah tam 38 haftaliktami olcak benimde sezeryan ama gün vermediler
Nurozi smyrkc son 60 🩵 kim nerede doğum yapacak ya ben hala hastaneye karar veremedim devlet mi özel mi diye istanbul Dudulludayım
smyrkc Nurozi ben ilkini devlette yaptım gayet ilgilendiler ama ilk doğum olunca baya bı korkmuştum şimdide devlette yapcam