Ikizleryolda soğuksu da SİZİN EZCANE varsakta YENİ VARSAK EZCANESI var ikiside telefon ettı 15 dk içerisinde getirtti igneyi..Depolarda yok dıyolar ama var fıyatlar değiştiği için tenı fiyat uygulamasını bekliyorlar pıyasya cıkarmıyorlar.Ezcaneler ihemen getirtiyor yeterki istesinler