sbulut64 ilk doğumumda 42 haftalık olmuştu suni verildi 1.5 gün ara ara verildi elbette ama bu aşamada bebek strese girer ve hafta uzadığı için plesanta yaşlanmaya başlar bebekde bağırsakları daha aktif olduğundan dolayı çişini de yapar bokunuda bebeğin okjisen alıp vermede zorlanması ile doktorum büyüğünü yapmış olabilir suyu bulanık dedi ve acil ameliyata alındım doğduğunda ise sırtında büyüğü vardı