Yasoss Kızlar 38 haftalık hamileyim 1 hafta sonra doğum olacak ama doktor bugün bebeğin suyu bulanık ya kaakasını yapmış ya da üst tabakadaki beyaz yağlardan dedi nst ve bebek hareketlerinde bi sorun yok ama ya kakasını yapmışsa bi şey olur mu
asil15 Yasoss başka doktora gidin ne demek öyle ne olduğunu emin olmadan sizi göndermek Allah korusun kakasını yaptıysa tabiyki tehlikeli
mucizem__ Yasoss ben 42 haftalık doğum oldu sezaryen suni tutmadı ve en sonda de bokunu yapmış bekleyemeyiz ameliyata almalıyım dedi kıçında boku ile doğdu başka bir doktora gidin
Yasoss yorgunannis Baahaar asil15 mucizem__ yarın özeldeki doktoruma gdecem ama araştırmalarıma göre bebek kakasını yapsa bile bunu usg de göremezlermiş ne yapacam ben ya
Baahaar Başka doktora daha gidin bence kakasını yapmış olabilir diyor ama gönderiyor mu ? Riskli Allah korusun
mucizem__ Yasoss benim de ilk doğum özelde oldu ve doktorum çişini yapmış demişti doğduğun da ise sırtında cişi vardı
Deleted33000 Yasoss ilk defa böyle bişey duydum canım yarın gidince bizi de bilgilendir mutlaka merak ettim açıkçası
Ulkumom Yasoss alttan bir test gibi bişey yapıyor bi kağıt koyuyor kakasını yapmışmı falan diye öyle anlıyor yanlış hatırlamıyorsam. Ama vajinal muayene şart diye biliyorum
Aydan95 Yasoss bi sorununuz yoksa haftaniz iyi neden amelyata almadi ki? Kakasini yapmasi riskli cunku. Arkadasimin cocugu yapmisti sanirim yutmusdu tam hatirlamiyorum ama dogduktan sonra baya baya cocukta sorun yasadilar. Kakasini yutmustu sanirim
Yasoss Aydan95 ya söyledim ama kaka olacağını sanmıyorum nst normal bebek hareketleri iyi dedi 39 bekleyelim yoğun bakım durumları olmaz daha sağlıklı olur dedi ama kesin olarak kaka değil demedi
Aydan95 Yasoss ha o zaman baska. Insallah sag salim kucaginiza alirsiniz. Ama yinede ihmal etmeyin gorunun baska doktora.
nesivar Yasoss ben hep perinatolog takipliydim kanama alanlarım vardı bebek büyüdükçe kanaama alanlarını yutmuştu doktorun dediğine göre. Suyu hepi bulanıktı o sebepten.öyle bir durumunuz olmus muydu oncesinde
nesivar Yasoss cilt üzerindeki vernix tabakası da bu dönemde suyuna karısabilir yazıyor. Nst de kalp atımında sorun duyardı doktor. Benim sezeryan öncesi kakasını yaptıgında kalp atımında sorun görmüştü doktorum