Kzlar ben de doktoruma yazdım bir problem yok dedi ben de hamileliğimde kullandım dedi. Ben 20 binlik değil 2 binlik veriyorum dedi çok düşük değilse değerin gün aşırı kullan dedi ama ben her gün içiyodum bugüne kadar. Kullanmasam mı acaba sizler ne kullanıyorsunuz d vitaminğ özel olarak ?