Dayeolmak Doktor bana bu d vitamını verdi haftada 2 gün olmak üzere ama reçeteyi okudum hamilelikte sakıncalı diyor yani neden verir ki sakıncalı bir şeyi Google’dan araştırdım hamilelere önerilmez diyor
iyiliktozu Dayeolmak ee ben 1 kutu bitirdim. Sıvı olanları içemiyorum diye. Yine yazdırdım hatta aile hekimim yazmıştı. Bilmez mi aile hekimi?
Aleynaa8 Ben gebelikten önce kullanıyordum haftada iki kez- Gebe olduğumu öğrenince kesti başka ilaç yazdı. Kullanma demişti
Dayeolmak Zeyzeyy- banada 2.000 yazdı haftada sadece 2 gün kullan dedi okuyorum yorumları kadın doğum doktorları hep yazmış bir bildikleri vardır önemli olan dozu kaçırmamak bende d vitamini baya düşük Allah yardımcımız olsun inşallah
Dayeolmak iyiliktozu bilmiyorum ki banada kadın doğum doktoru yazdı önce bir reçeteyi okuyayım dedim kesinlikle doktorunuza danışın diyor ama hamilelik şüphesi varsa içmeyi kesinde diyor araştırdım önerilmiyor
Dayeolmak Dayeolmak yani bilemedim içmedim daha doğal bir d vitamini önerisi alıcam ama başka doktora gidicem sorucam
ayse988 Dayeolmak her ilacın gebelik kategorisi var canım ona göre yazıyor doktorlar ben sekreterim yazıyoruz bundan 2000 lik haftada 2
feyzaklc Dayeolmak Pazartesi günü kontrolde banada verdi doktorum d vitaminşm çok düşükmüş 200000 lik benimde çevremde de kullananlar olmuş
deletedmom43191 Dayeolmak canım sakıncalı olan şeyi doktor niye versin ki mantıken demekki bir zararı yok
momyflow Dayeolmak banada verdi doktorum haftada bir içmemi söyledi zararlı olsa vermezdi ya çoğu kişi kullanıyor baksana