irmb katre1 ben gebe kaldığımdan beri kullanıyorum 13 haftaya giricez benim bel ağrılarım oluyordu şimdi iyim rahatım benim kullandığım magnimore plus
lotusflowers Banada yazmadılar ya daha randevumada çok var. Kramplar başladı. Kendimiz alıp içsek oluyor mu bir zararı olur mu ki 🫤
Gencbirannis ingilizceci evet ya bazı doktorlar pek oralı olmuyor sanırım herşeyi ben araştırıp yapıyorum gene magnezyumu ben isticem uyandıgım zaman bacak acısı yaşıyorum resmen ve kasılmalar için
Busranur_mnts katre1 17de başladım magvital şase 29dwyım devamlı kullanıyorum iyi geliyor bi ara ilacım bitti 4 gün falan kullanamadım kramplar belirginleşti hemen yazdırdım yine
girlll katre1 bence magnezyum kullanmaya başlayın zaten doktorunuz yazacak, fakat benim doktorumun yazdığı bana yeterli gelmemişti ben kendim sonradan değiştirdim. Hatta yine ara ara kramp giriyordu sabahları, doktorum günde 2 tane kullan dedi :)