ElifKural ben varım senın gene hamılelık ılerlemıs benımkı daha 22 hftalıkk 3 haftadır oo durumdayımm oluyorumm sırt ustu yatamıyorum yan yatsamm bıckla oyuolar sankıı ne yapcam sasırdım valalhı yaa cok rahatsızım hele kii biraz evde fılan ıs gordun muu o gece aglıycak duruma getırtıyo benı dogruu bugun doktora gıtcem sorcamm bakalm ne dıycek🤷🏻♀️