ElifKural 32. Haftada başlamıştı bacak arası ağrısıyla beraber.. geçti ama nüksetti en son bir gece dediğin gibi basamayacak hale gelince (resmen sürünerek gittim tualete) doktoruma yazdım.. magnezyum, kalsiyum, d vitamini gibi takviyelerin olduğu iki ilaç yazdı.. biraz rahatlattı evet ama 38 haftalığım hiç bir zaman tam geçmedi.. biraz yorsam kendimi nüksediyor.. bebek büyüdüğü için baskıda yapıyormuş.. son haftalar için normal stress yapma demişti doktorum..