Nurhyat01 merhaba diğer önerileri okuyacak vaktim olmadı ama bence rabbiyesir duası çok işe yarıyor. Benim hamileliğin ilk dönemlerinde kalça ağrım olduğu için hiç hareket edemedim nerdeyse. Yürüyüş yapmayı bırak evde oda zor değiştiriyordum ama insanların dediğine göre kolay doğurmuşum. Yaklaşık 4 saatte suni sancıyla doğurdum. Doğumdan birkaç gün önce bu duanın okunması gerektiğiyle ilgili bir şeye denk geldim ve sürekli elimi karnıma koyup bunu okudum. Doğumun kolay olmasının sebebinin bu oldupunu hissediyorum o yüzden. Ama doğumdan önemlisi kesi atılmaması için yapılacaklar. Doğumda zorlandım ama doğumdan sonra kesi beni daha çok zorladı. Hem de yenidoğan bir bebekle özellikşe de yalnız olacaksanız kesi atılmaması için egzersizleri vs kesinlikle yapmanızı öneririm.