Nurhyat01 Merhaba kızlar 31 haftalık gebeyim kolay doğum ve açılma olması için önerdiğiniz şeyler var mı? Not: Şimdilik sadece hareketliyim ve yürüyüş yapıyorum daha egzersizlere başlamadım
Daisyy000 Nurhyat01 Doğum biraz kader işi sanırım. Ablam normal ev rutin işlerini yapıyordu sadece,35kg aldı vs 5-7 dk aralığında doğum yaptı. Hatta doktorlarda hayatımızda gördüğümüz en kolay doğumdu demişler
aslhnkrts9 Nurhyat01 beni linçlersiniz belki ama ben çok kolay bi doğum yapıcam diye düşündüm hep ve buna inandım . Riskli gebeydim ve hamileliğimin çoğunda evde yattım mecburen . Doguma hazırlık olarak yaptığım şeyler nefes egzersizleriydi . Suyum geldikten sonra 3 saat içinde doğurdum kolay bi doğum oldu benim için
Nurhyat01 Selim_Alparslan yürüyüş yapıyorum zaten hareketliyim ise gidip geliyorum evde temizlik yapıyorum squat ise bugün başladım yeni
Nehirto aslhnkrts9 aynı şekilde riskli gebeliktim son 3 ay yattım sırt üstü hep ve sezeryan sonrası Vajinal doğum yaptım hastaneye gittiğimde 8 cm açılmam vardı anlamamıştım bile
alminaalya Merhaba 23 haftalık gebeyım bugün karnım da ağrı var anlıyamadıgım bır ağrı çok haksızdım başımda agırıyordu ara ara kasıklarıma vurdu ağrı karnımda gezıyor ne olabılır bebegın harejetkerı var takıp edıyorum
Nurhyat01 alminaalya muhtemelen rahim büyüdükçe rahim bağları geriliyor onun ağrısıdır. Çünkü o haftalarda benim de kaşık bölgem ağrıyordu, yine de doktora gitmenizi tavsiye ederim
aslhnkrts9 Nurhyat01 benim açılmam vardı ZTen 7 cmdi hastanede yatıyordum su geldikten sonra tam açıklık oldu
aslhnkrts9 Nehirto benimde öyle 7 cm olup su gelene kadar anlamadım bende hiç ağrım sızım olmadı , hastanede olmasam o süreçte asla dıgurcagımı anlamazdım Allah herkese bizimki gibi kolay bi doğum nasip etsin inşallah
tubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Nurhyat01 Nurhyat01 hareketlili olman ve yürüyüş yapman bile yeterli zaten ben bı şekilde 8 cmle girdim dogıma
Nurhyat01 tubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii sizin ilk doğum muydu peki 2. Mı çünkü ilk doğum da doktorlar bebeğin geç geldiğini söylüyorlar
Aysenurkeser Nurhyat01 ne güzel bende 34 de gidicem inşallah dönmüş olur burda ki okuduğum bilgilere göre aksak yürüyüş merdiven inip çıkma ananas ve hurma çömelerek elle yer silmek işe yarıyormuş hızlı doğum için bebek dönerse ben bunları yapmayı düşünüyorum
Nurhyat01 Aysenurkeser ben de bunlar için 35 haftayı bekliyorum pilates topuyla kalça hareketleri de 33te başlamayı bekliyorum 31 suan erken galiba
Beyzanurgg Nurhyat01 bol hateket ve bence perine masajı ben yapmadım dikişim oldu. Doktorunuz perine masajına başlayın dedikten sonra aksatmadan yapın
Ceku256 Nurhyat01 bence iş psikolojide bitiyor benim için öyle oldu. Spor yapan biri değilim egzersiz falan hak getire. Evim müstakil merdiven gördüğüm yok😂 Sadece evde kendi evimin işini yapıyordum ama kolay bir doğum oldu çünkü psikolojimi iyi yönettimm🫶🏻
Nurhyat01 Ceku256 niye bilmiyorum hep çevremde ki ilk doğum yapacaklar normal Doğumdan korkuyor benim de ilk gebeliğim hiç korkum yok bence korkanlar hareketsiz olanlar ben hareketli olduğum için mi bilmiyorum hiç korkum yok aksine kolay bir doğumum olacağını hissediyorum