defne220_ heyecanını ve merakını anlıyorum ama şu an çok çok erken bi bu kadar daha yolun var diyebilirim. Zaman çok hızlı geçiyor sadece tadını çıkarmaya bak ve anı yaşa 🥰 ben öğrendiğim de 4 haftalikti şimdi 32 hafta oldu daha dün cinsiyetini öğrendim (18 haftalıkken öğrendim) gibi geliyor 🙃