aycappoyraz benim kızımda çok kolikti ve çok zor bir süreçti geçti mi dersin hayır kziim 3 yaşına girecek halende oturur kendi kendine ağlar ve bende tövbeliydim .parka goturdugumde hep arkadaş özlemi hep birileriyle oynama isteği bende kardeş yapma isteği oluştu ve ikinciye hamileyim sırf tek kalmasın yoldaşı olsun die umarım basedebilirim ikisiyle 😃