Dostlarım herkese selam❤️ Bir sesi yerde bir sesi gökte olan kolik bir bebeğin annesiydim ben dünyam başıma yıkılmıştı bir daha çocuk mıu aslaaa demiştim kaç kez boşanmanın eşiğinden döndük neler yaşadım neler saysam satırlar yetmez başınız ağrır. Şuan elinizi öpsün o çocuk 3 yaş 3 aylım kocaman bir aslan parçası oldu şirin mi şirin. Ve derseniz ki ne oldu bana ikinci çocuk perileri geldi 🫠🫠 Bu yoldan geçmiş annelerim zor mu düşünmeli miyim daha erken mi ama o kadar istemeye başladım ki bazen hayır ya diyip köşeye çekiliyorum ama sonra yine aynı his. İki çocuklu annelerim çıkmaz sokak mı girmeyeyim mi ne dersiniz yorumlarınızı bekliyorum 💕🥹