Euro zeynaa16 inşallah pozitif sonucu görürüz tüp bebek olsun aşılama olsun bı sürü zor meşakkatli süreçten geçiyoruz ama en zoru beklemek herhalde ☺️
Euro zeynaa16 elbette zordur ben transfer için gittiğim gün kan alan bı hemşire vardı bana bende tüp bebek annesiyim kucağına alınca bunların hepsini unutacaksın dedi ☺️
Mucizem_63 Euro transferden itibaren test günüme kadar regl sancısı çektim. 3. Gün bacak ağrısı 8. Gün göğüs sancısı test günü adet sancisi tekrr regl olckmis hissi oldu hatta çok siddetlydi buda tutmadı adet sokuluyo demistim. 10. Gün testim pozitfti darısı size olsun
lol Zdiyebiri ağır kaldirmadim mümkün olduğunca dinlendim kendimi yormadan günlük işlerimi yaptım asitli seylerden uzak durdum
mirannmommy Zdiyebiri ev işi vs. Hiç dokunmadım ama sürekli yatmadım evin içinde hafif yürüyüşler yaptım kan akışı cok önemli demişti hemşirem hatta bazen progestan iğnemi vurulmaya yürüyerek gittim onun haricinde günde 3 lt su içtim 🌸
Semra_ayzit Zdiyebiri su ve beslenmeye dikkat etmiştim. Doktorum mutlaka hergün 3 litre su iç demişti. İlk transferde düşükle sonuçlandığı için evde ufak ufak heraketler ve tuvalet ihtiyacı için kalktım genelde. Doktorum uzanmanın hiç bir faydası yok demişti ama ilkinde 5 gün sonra uçağa binip kendi memleketime döndüm ve hiç transfer olmamış gibi hayatıma devam ettim 21 günlükken düşük olduğu için bu defa annem ve eşimin zoruyla koca karı tecrübelerini dikkate alarak daha çok dinlendim kan dolaşımı olsun diye de ufak ufak yürüdüm. Çok şükür bebeklerim 21 haftalık şuan. Sağlıklı bir gebelik geçiriyoruz aşırı korku endişe vs vardı bende de yine aynı şeyi yaşarım diye. Kanamam lekelenmem olmamıştı benim. Dayanamayıp 8. Günde erken gebelik testi yapmıştım. Bu transferimde de mecbur 5 günlükken yine uçak seyahati ile memlete döndüm
sevvoos Zdiyebiri Protein yemeye dikkat edin transferden önce başlayın et tavuk balık Mutlaka hergün yemeye özen gösterin
mirannmommy Euro herhangi bir belirtim yoktu biraz gögüs agrım oldu oda hormon ilaçlarından diye düşünüyorum 8. Gün dayanamayıp kan vermiştim hayatımın en mutlu günüydü sanki o hisleri asla unutmam 😇 Rabbim bekleyenlere nasip etsin inşallah oğlumu kucagıma aldım 10 bucuk aylık . şimdide 25 haftalık hamileyim oda sürpriz oldu Allahın mucizesi işte 🙂
Semra_ayzit mirannmommy ya maşallah ne güzel böyle mucizeleri çok duydum kendim için hep öyle dua ederim inşallah benimde tüp bebekten sonra sürpriz bir şekilde olur. Normal doğum mu yaptınız sezeryan mı?
tubbis Kesinlikle belirti aramayın yaşadığınız bütün belirtiler ilaç etkisi hep,ben belirtsiz öğrendim hamileliğimi 12.günde kan testiyle ve size tavsiyem günü gelmeden test yapmayın
Euro tubbis insan korkuyla umut arasında yaşadığı için hep belirtti arıyor dediğiniz gibi belirti olmayıp hamile olan çok☺️