Euro merhaba bu belirtiler tutup tutmadığını göstermiyor maalesef Progesteron etkisi oluyor belirtiler de kişiden kişiye göre değişiyor bazılarında hiç belirti olmuyor bazılarında bahsettiğiniz belirtiler oluyor ben de kasık değilde rahmimde ağrı oluyordu bıçak saplanır gibi kimyasal gebelik oldu. İnşallah pozitif alırsınız 🙏