senaok hamile olduğumu öğrendiğim gün yarım içtim beş gün yarım içip altıncı gün tamamen bıraktım bıraktığım gün akşam saatlerinde 5 dakikalık bir iç huzursuzluğuğum oldu ertesi gün de aynı şekilde oldu ve artık daha da hiçbir şey olmadı bu dönemde çok kötü şeylerde yaşadım duydum strese girdim gerildim ama hiçbir şekilde panik atağı veya anksiyete falan tutmadı sonradan fark ettim ki benim bir ilaca ihtiyacım yokmuş aslında bu durumu kendim de yönetebiliyormuşum hatta belki benim panik atan ve anksiyetem de yoktu yeni evliydim yeni evlilik sendromu olabilirdim yaşadığım mahalleden birtık uzak mahalle taşındım ve orada hiç kimsem yoktu yalnızlık hissi gelmişti bana bundan dolayı çok hassaslaşmıştım çok şükür ki şu an iyiyim hem evime alıştım hem eşime eşimin ailesine alıştım evliliğe alıştım şu anda dokuz haftalık hamileyim durumumuz iyi çok şükür 🙏🏻