Rojdiyebiri
Hamile olmadan önce kullanıyordum, 10 mg & 15 mglık yarısını(uyku için) ilaçlar adını hatırlamıyorum şuan..
Psikiyatri doktorum hamile olduğumu öğrenir öğrenmez 3 günde yarım yarım kullanıp bıraktırdı 🫣
Hamileliğimi 3.haftasında öğrenmiştim🥹 uzun bir süreç oldu yani..
- Haftaya kadar herşey güzel gidiyordu ilaçsız yine kaygı,endişe vs vardı ama ilaç aramıyordum..
Ta ki karnım şişmeye başlayıp nefes darlığı çekme korkusu yüklendi bir anda 😬
Tekrar psikiyatriye gittim,korkumu anlatınca güldü bana😀 Ve pasiflora ,tamamen bitkisel bir ilaç verdi bi kaç gün kullandım onuda bıraktım pek bir işe yaramıyor bence derken derken 32.haftaya geldim ..
Namaz , dua ,zikir vs . Sürecin bitmesini bekliyorum 🙃